Gratis e-book 10 tips om overprikkeling te voorkomen

BEN JIJ VAAK OVERPRIKKELD?

Voel je je vaak moe? Een wattig hoofd? Heb je snel een kort lontje? Dan kan het zijn dat je te maken hebt met overprikkeling. Als hoogsensitief persoon ben je gevoeliger voor de prikkels in de buitenwereld. 

Ontdek hoe je met 10 praktische tips de regie over je overprikkeling leert te nemen.

hooggevoelig doe gratis test


WEET JE VAN WELKE PRIKKELS JE LAST HEBT?

Welke prikkels in jouw dagelijks leven zorgen bij jou voor overprikkeling? En weet je eigenlijk wel dat er sprake is van overprikkeling, of denk je dat gewoon even moe bent? Pas als je weet hoe het brein en zenuwstelsel van een hoogsensitief persoon werkt, kan je er ook een actie aan koppelen. Zodat je uiteindelijk meer rust gaat ervaren. 

WAT LEER JE in dit E-book?

BETER PLANNEN

Je leert dat een goede planning en structuur in de dag helpt om overprikkeling te voorkomen

MINDSET

Je leert wat gedachten voor effect hebben op jouw mate van overprikkeling

 

LICHAAMSBESEF

Je leert dat jouw lichaam jou signalen geeft over je overprikkeling

GRENZEN

Je leert het belang van goede stevige grenzen

Blijf jij zo doorgaan?

 Je loopt al zo lang vast en je hebt geen idee hoe je dit moet aanpakken. En dus blijft het een vicieuze cirkel die bijna niet te doorbreken is. Het lijkt zelfs wel erger te worden. Download daarom nu het E-Book en ontdek hoe jij je overprikkeling voor kunt zijn!

Je wordt dan direct doorgestuurd naar de online leeromgeving van Licht op Verbinding